Bina Salespage Affiliate Sistem Dengan Harga Mampu Milik!

Ini contoh SALESPAGE AFFILIATE. Ia seperti website affiliate tetapi lebih kepada menggunakan ID untuk menukar no telefon untuk dihubungi terutama whatsapp. Supaya apabila buat promosi, agen akan mendapat respon pertanyaan dari bakal-bakal pelanggannya yang berminat.

Di dalam masa yang sama pihak HQ mendapat data setiap promosi yang dibuat oleh agen. Agen juga boleh melihat statistik laporan hasil promosinya juga. Kelebihan sistem ini ialah 1 Salespage tetapi boleh digunakan oleh beratus agen anda tanpa perlu membuat salespage untuk setiap seorang.

Cara tidak langsung ia membantu agen-agen membuat kerja promosi lebih selesa dan tanpa perlu mengeluarkan modal tambahan untuk alat promosinya.

CIRI-CIRI SISTEM:

1.  Mempunyai halaman pendaftaran agen. Setelah membuat pendaftaran terutama no telefon yang link ke whatsapp maka kerja pendaftaran selesai. Link pendaftaran agen ini adalah khas. Biasa tidak dipaparkan kepada umum.

2.    Biasa link boleh didapati di Menu Utama Halaman website. Adakala ditulis Affiliate. Kebiasaannya ditulis dengan nama LOGIN.

3.    Masukkan id affiliate atau username dan password yang anda telah cipta. Di dalam sistem ini semua data boleg dilihat hasil kerja anda.

4.    Anda boleh melihat detail segala maklumat promosi anda. Berapa orang yang telah membeli dan berapa komisyen anda sebagai agen. Jadi ia bukan sekadar agen mendapat kemudahan untuk menggunakan website untuk promosi malahan segala maklumat promosi secara detail akan diperolehi.

Untuk HQ juga mempunyai halaman loginnya yang lebih lengkap dengan senarai pembelian dari pelanggan beserta ID penjual yang telah berjaya membuat jualan. Senarai agen aktif. Senarai jualan terbanyak dan banyak lagi.

Semua sistem ini adalah PERCUMA. Bagi pihak HQ tidak perlu membayar apa-apa yuran bulanan. Cuma bayar kos Domain name + Hosting bagi salespage ini sahaja setahun sekali. Ia kebih mudah dan murah untuk kegunaan anda terutama jika masih bermula dengan sistem ini.

Dapatkan sekarang Salespage Affiliate ID Whatsapp ini, berbaloi untuk starter perniagaan anda. Kami menyediakan sekali bersama pakej WEBDESIGN. Dengan coding yang terbaru akan mempercepatkan loading walaupun gambar HD dan pelbagai features yang ada padanya.  Contoh boleh dilihat di sini. https://lgpuricareofficial.com

Sekiranya anda berminat untuk memiliki Salespage Affiliate jenis ini boleh mampu milik boleh klik dihalaman dibawah:

https://ampowermalaysia.com/promowebpro/

Klik ke halaman ini untuk mendapatkan diskaun 70%. Pilih Pakej Salespage Affiliate dengan harga RM999. harga biasa memang mahal. Sebarang masalah boleh sila whatsapp kami.